torsdag 27. november 2014

Dagens historiske: "Mann med avis"

Erik

År: 2005
Dato: 22. mars.

Etter et besøk på "University of Glasgow", gikk turen tilbake til sentrum, hvor vi ruslet rundt. På en benk satt denne karen og leste en avis.

Avisen er cropet bort, fordi den ikke tilførte bildet noe. Borte er også svære mengder tygge-gummi som var tråkket ned i asfalten. Det er noe med våre skotske venner..  De tar vare på alt, og arkiverer for framtida. Spare, kalles det visstnok ;-)
Rett før jeg tok bildet, ble jeg oppbragt i et kjøpesenter hvor jeg jobbet meg rundt med kameraet. 150 kg sikkerhetsvakt i form av ei dame. (Tror jeg... Et par kjønnskjennetegn var påhengt som ukontrollerte vedlegg foran).

Glasgow var forresten en kjedelig og anonym by.

Om du er skotsk, synes du sikkert ikke det samme. Du kan følgelig slutte å lese og fortsette å spare.

 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar