mandag 3. november 2014

Jeg trekker det tilbake

Erik

Inntil KrF kan fremlegge håndfast dokumentasjon på at det de tror på eksisterer- og er det eneste sanne, kan man gjerne tenke som Mazyar Keshvari gjør.

Enkelte ting kan man bare ikke si, Kaviar Kebabi. Var det ikke det han kalte seg?
Han gjør som mannen til Erna og trekker en uttalelse tilbake.

Fine briller, forresten, der de firkantete plastomfatningene omkranser øynene, holder de konvekse glassene på plass, og gir et inntrykk av ro- og oversikt. Og.. Den smale svarte barten ligger som en piskesnert over munnen. Det hele balanseres med et elegant lite skjegg på haka.

Og... skulle jeg ha sagt noe galt over- eller under...   Jeg angrer, trekker det tilbake, og er svært lei meg for at jeg kom med sånne sleivete kommentarer.

Et par faktaopplysninger
1. Keshvari kom til Norge som flyktning til Norge på slutten av 80-tallet.
2. I 2006, måtte Keshvari møte i retten tiltalt for besittelse av 0,9 gram hasj fordi han nektet å vedta et forelegg på 2000 kroner.

Jeg skal ikke referere utgangen på saken, for: ".....slike gutter det vil gamle Norge ha...".


(Det understrekes at dette innleggets forfatter er en sterk forkjemper for likeverd, respekt og brorskap (søsterskap for dere jenter), så lenge de enkelte individer leverer det som forventes.)


 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar